Reklam

Cumartesi, Şubat 25, 2017

3. Sınıf Matematik-Dört İşlem Problemleri

3. Sınıf, Matematik, Dört İşlem Problemleri

3. SINIF DÖRT İŞLEM KARIŞIK SORULAR



1- Kg’ı 14 TL olan zeytinden yarım kg aldım. 10TL verdim. Kaç TL para üstü alacağım? 




2- Bir kenarı 44 m olan kare şeklindeki bahçemizin çevresine 5 sıra tel çekmek istiyoruz. Kaç m tel satın almamız gerekiyor? 





3- Ayşe 9 yaşındadır. Annesi Ayşe’den 24 yaş büyüktür. 3 yıl sonra Ayşe kaç yaşında, annesi kaç yaşında olacaktır ?




4- Tanesi 30 kr olan limonlardan 6 tane, kg’ı  140 kr olan mandalinadan 3 kg, kg’ı 150 kr olan portakaldan 4 kg, kg’ı 145 kr olan elmadan 2 kg aldım. 20 TL verirsem kasiyer bana kaç TL para üstü verir?




5- 270 sayfalık bir kitabın ilk gün 45 sayfasını okudum. Daha sonra 1. gün 8 sayfa, 2. gün 15 sayfa, 3.gün 17 sayfa fazla okudum. Kaç sayfam kaldı?




6- Ahmet 8 yaşındadır. Babası Ahmet’in yaşının 4 katından 2 yaş fazladır. 4 yıl sonra Ahmet ve babasının yaşları toplamı kaç olur?



7- Voleybol maçı saat 15.00’te başlamıştır. Maç 110 dk sürdüğüne göre maç saat kaçta bitmiştir?




8- Sınıfımızın 4 düzine ve 3 deste kalemi var. 100 kalemimizin olması için kaç kalem daha olması gerekir?  




9- Ben 8 yasındayım. Ablam benden 5 yaş büyük olduğuna göre 3 yıl sonra ikimizin yaşları toplamı kaçtır?




10- 5 katı 125 olan sayının 287 fazlası kaçtır?  





👉Dosyayı İNDİR ( Sorular ve Cevapları )




8 yorum:

  1. 4 işlem yok ki içinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 işlemli problemler değil, dört işlem içeren problemler yani toplama, çıkarma, çarpma ve bölme ile ilgili problemlerdir.

      Sil
  2. ÇÖZEMEDİĞİNİZ SORULARI YORUMLARDA SORABİLİRSİNİZ.

    YanıtlaSil
  3. Cevapları atarmısın annem hepsi doğruysa bana 10000 lik bilgisayar alacakmış neoluuuurrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. Çok heyecanlıyım neolur abla

    YanıtlaSil
  5. Cevap anahtarını dosya olarak hazırlayacağım. 12 Mart Cuma günü sayfadan indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Diğer Yayınlar